Google Analytics

יום חמישי, פברואר 28, 2008

הדולר בשפל - בואו לתרום!


הדולר בשפל והשקל חזק אז זו הזדמנות לבזבז קצת כסף לא?

הבלוג הכל על האייפוד ובעיברית רוצה לעבור חידוש, אולי אפילו לעבור לפלטפורמה עצמאית משלו (אולי אפילו עיצוב?!)
אבל כל הדברים האילו עולים כסף, ולא מעט.

כאן אתם נכנסים לתמונה - נהנים מהבלוג? רוצים לעזור לפיתוח? זה קל!

אתם מוזמנים לתרום לבלוג - כל ההכנסות מהתרומות (שאני מקווה שיהיה כאילו) ילכו ישירות לפיתוח הבלוג והתוכן שבו.

אז יללאה - למה אתם מחכים? (לחיצה על הכפתור תוביל ל paypal - ולביצוע תרומה בגובה שתבחרו)







3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הייתי מת לתרום אבל אני רק בן 13...
אני ממש אוהב את הבלוג שלך ונכנס כל יום לבדוק עדכונים.[=
אני מקווה שתצליח לגייס מספיק תרומות ולעבור לאתר עצמאי.

Unknown אמר/ה...

יש אפשרות לתרום באמצעות sms ?
לכאלו שאין להם ויזה אבל יש סלולרי :)

Nir Sagiv אמר/ה...

תאמת בינתיים אין - אבל אני אבדוק את הנושא :)