Google Analytics

יום ראשון, יולי 01, 2007

iPhone - האם הוא עומד במאמצים?!


כמו שאתם בטח יודעים חדשות האייפון הן כמעט כל מה שתשמעו בקרוב - אני כמובן מנסה להביא לכם מבין המגוון העצום את הדברים היותר מעניינים.

הפעם החברה ב PC World לקחו את האייפון לנסיעת מבחן רצינית מאוד לראות האם הוא עומד בציפיות מבחינת עמידות.

המבחן הראשון היה מבחן הסריטות - כולנו סובלים מהכיסוי היפיפה של האייפוד שנשרט בטרוף - אפילו תעשיה שלמה של מדבקות הגנה נוצרו רק בישביל לעזור לנו למנוע את השריטות. החברה ב PC World לקחו את האייפון החדש שלהם ושמו אותו בתוך שקית עם מפתחות ופשוט ניערו את השקית בכיף - כדי לתת למסך של האייפון להרגיש איך זה להיות בתוך כיס של אתלט שבמקרה הוא גם שרת של בית ספר - תתפלאו אבל האייפון יצא ללא פגע!

אחרכך הם פשוט לקחו מפתח אחד ושיפשפו אותו על האייפון - גם זה לא הצליח להם...

אחרי זה הם עברו למבחן הנפילות - נפילה מגובה המותן על שטיח - עבר טוב אבל זו לא חוכמה רוב הטלפונים ישרדו את זה אז החברה עברו לרמה יותר גובה - נפילה מאזור החזה לכיוון הרצפה - גם כאן האייפון עמד במבחן בהצלחה.

לבסוף החברה ב PC World החליטו לצאת לרחוב ולבדוק מה בדיוק קורה למכשיר כשהוא נופל מגובה האוזן (בואו נניח בזמן שיחה) על ריצפת בטון - שוב האייפון המשיך לעבוד כמו שצריך גם אחרי מספר נפילות.

בקיצור האייפון מצליח להפתיע גם בעמידות שלו ובוא נקווה שהחברה באפל יעבירו את מה שלמדו על האייפון מבחינת עמידות גם לאייפודים בדורות הבאים.

לכתבה ב PC World או לוידאו.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

נראה מתי יגיע לפה..

כמה הוא יעלה..

וכו'..

מה יש בדיוק בעדכון החדש של איי טונס ?

Nir Sagiv אמר/ה...

עד שזה יגיע לארץ - אם בכלל יעבור עוד הרבה זמן וזה יעלה יקר - אל תדאג

לגבי אייטיונס לא מומלץ להוריד - זה מוסיף תמיכה באייפון אבל עשה הרבה בעיות לאנשים ברשת - מומלץ לחכות כמה ימים עד שיהיה ברור מה זה עושה בדיוק