Google Analytics

יום חמישי, פברואר 08, 2007

אפל מתכננת לעבור לנגנים מבוססי פלאש בלבד


גל שמועות חדש מרמז שאפל מתכננת לזנוח את הדיסקים הקשיחים לטובת זיכרון פלאש.

לפי The Register נראה שאפל מתכננת להוציא נגן וידאו מבוסס זיכרון פלאש לקראת סוף השנה במידה והיא תצליח להגיע למחיר זול מאוד של מחירים זיכרון פלאש. נכון להיום שתי חברות כבר מציעות כוננים קשירים בנפח של 32 גיגה בייט זיכרון פלאש (SanDisk ו Samsung) - שני הכוננים מגיעים שתצורת 1.8 אינטש (בדיוק בגודל של הדיסקים הקשיחים באיפוד וידאו היום) הבעיה שהכוננים האילו עולים כ 600$ וגם עם הנחה משמעותית בגלל קניית מספרים גדולים ספק אם אפל תצליח ליצר כאילו נגנים במחירים תחרותיים מספיק.

באפל טוענים שגודל של 30 גיגה הוא גודל מספק עבור רוב האנשים בכל הנוגע לשירים / וידאו ותמונות וההנחה היא שסדרת האיפוד וידאו תעלם לגמרי.

חשוב לציין שכבר לפני כחודש חברת Toshiba יצרנית הדיסקים הקשיחים לאיפודים, הכריזה על דיסקים בגודל 100 גיגה וזה רק הולך לגדול..

אישית אני מקווה לראות איפוד וידאו מבוסס דיסק קשיח של 120 גיגה - זה נראה לי בדיוק מה שצריך עבור מוסיקה וסרטים - אז סטיב, אם אתה קורא את הבלוג שלי (ואני בטוח שכן) תדע שאני (ובטח עוד כמה חברה) רוצים איפודים גדולים!

[מקור The Register]
[מקור התמונה Aaron Olaf]

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

לא נכון , לא כולם רוצים אייפודים ענקיים עם נפחים עצומים ..
עובדה שהאייפוד נאנו הוא הנגן הכי פופולרי .
אישית אני רוצה לקנות אייפוד ווידאו בזמן הקרוב כי האייפוד נאנו 2 ג'יגה שלי כבר מיצא את עצמו .. אבל אני לא יודע מה אני הולך לעשות עם 30 ג'יגה ..

אני עם אפל .. אני מעדיף נגנים דקים יותר , אמינים יותר , ומהירים יותר , עבור המדיה שלי.
אני בעד הפלאש !

Nir Sagiv אמר/ה...

מה לא נכון?
אם תקרא שוב את מה שכתבתי תראה שכתוב בתחילת הפיסקה - לדעתי - ככה שאין כאן ממש נכון או לא נכון - דעתי מול דעתך :)