Google Analytics

יום שבת, יוני 17, 2006

ברוכים הבאים לבלוג האיפוד החדש

ברוכים הבאים!
הבלוג הזה הולך לעסוק או אולי יותר נכון לתעד או אפילו לספר על כל מני דברים, חדשות ושאר ירקות שקשורים לנגן הכי מפורסם בעולם - הכי שנוי במחלוקת - הכי אהוב שנוא שלמרות שהוא ממש לא היה הראשון הוא ללא ספק זה שחולל את מהפכת המוסיקה של סוף המאה העשרים.

The iPod

כחלק מענייני באיפוד אני גם מנהל פורום איפוד בתפוז ככה שאם יש לכם שאלות טכניות אתם מוזמנים לפנות לשם ולקבל הרבה מאוד מידע תשובות ועזרה (גם ממני) שם בתצורת פורום.

כאן אני אנסה לתת מידע, לספר על חדשות, עדכונים וכל מני דברים שאני מגלה ברשת ובעיקר לתת לקוראי העברית שביננו (כי תאמת למי יש כח לקרוא באנגלית) מידע חם ועדכני מהמכבש של היצירה האפלים, שאם אתם עוקבים אחרי החברה הזו - למרות השוק הלא מאוד גדול שלה ביחס לחברות אחרות בהחלט יודעת לעשות הרבה רעש והרבה מאוד יחסי ציבור לעצמה ולמוצריה.

אז באמת רק כדי להתחיל ושלא יגידו שאני לא אומר כלום כבר על הפוסט הראשון שלי הינה חדשה - כבר בת כמה ימים על הדור הבא של נגני האיפוד.
בראיון שנתן מנהל חברה בשם הון היי פרסיטיון - חברה אשר מיצרת ציפים רבים עבור אפל ובכלל - ש אפל עומדים להוציא נגן ללא כפתורים בכלל (אולי זה האיפוד וידאו שתמונות שונות ומשונות שלו הופיע ברשת בחצי שנה האחרונה?!) כמובן שכל מי שעוקב אחרי אפל יותר ששמועות זה הדבר שם - אבל בדרכ בכל שמועה יש קצת אמת?!



לנו נותר רק לחכות




אין תגובות: